Adevar, minciuna si advertising

Jon Steel
57,80 RON
Adevar, minciuna si advertising nu este numai o carte extraordinara despre account planning, este, in acelasi timp, o carte extraordinara despre advertising. - JANE NEWMANN, STRATEGIC PLANNING DIRECTOR, MERKLEY, NEWMANN, HARTY
 
In stoc

Durata de livrare: 1-3 zile lucratoare

Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 6422545000316 Ai nevoie de ajutor? 0733.940.772
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
Cartea urmareste sa familiarizeze publicul cu o fata mai putin cunoscuta a advertisingului „account planningul” fiind prima lucrare dedicata exclusiv acestei discipline controversate. Account planningul are ca unic scop crearea unui advertising care sa suscite reactii favorabile din partea targetului. In timp ce multi din bran[` inc` se mai incapataneaza sa studieze in amanunt comportamentul consumatorilor, extrapoland tendinte demografice si elaborand tipare comportamentale complexe, Steel propune o abordare a cercetarii consumatorului bazata pe simplitate, observatii de bun simt si creativitate.
Autorul prezinta campanii publicitare celebre, urmarind sa evidentieze importanta pe care aceasta disciplina o acorda intelegerii si acceptarii consumatorilor ca parteneri in procesul dezvoltarii advertisingului. Mesajul care razbate din paginile acestei carti este acela ca account planningul bine gandit duce la marketing si advertising mai bune si mai eficiente atat pentru agentii, cat si pentru clienti.

JON STEEL este director de account planning si vicepresedinte la Goodby, Silverstein & Partners, o agentie printre clientii careia se numara American Isuzu Motors, Anheuser -Busch, California Fluid Milk Processors (beneficiar al remarcabilei campanii got milk?), Hewlett-Packard, Nike, Polaroid si Porche.Jon si-a inceput cariera in advertising la 21 de ani, ca account planner la agenuia britanica Boase Massimi Pollitt. A devenit membru al consiliului director inainte sa implineasca 26 de ani. In 1989, el a parasit Marea Britanie, devenind primuldirector de account planning de la Goodby, Silverstein & Partners din San Francisco.Prezentat de revista Adweek drept „Directorul anului de pe Coasta de Vest", de Advertising Age drept „inovatorul agentiilor" si de San Francisco Focus drept unul dintre „Cei mai destepti 100 de oameni din zona Golfului", in 1995, a fost inclus de catre Federatia Americana de Advertising in Galeria Marilor Realizari, dedicata directorilor sub 40 de ani.

Editura: Brandbuilders Grup

An AparițIe: 2006

Pagini: 256

Isbn: 973-86481-5-7

Format: 240 x 170 mm

Editie: Necartonata

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!