20,00 RON
Cartea reinventeaza conceptul de client si relatia pe care trebuie sa o construiesti cu acesta.Nu vei afla numai cum sa castigi clienti si cum sa-i pastrezi pentru totdeauna,dar si cum sa valorifici aspectele care iti plac la acesti oameni si la relatia ta cu ei.
In stoc

Durata de livrare: 24-72 ore

Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: 9789737780546 Ai nevoie de ajutor? 0371.14.94.92 / WhatsApp 0725.754.388
Adauga la Wishlist Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
Cartea reinventeaza conceptul de client si relatia pe care trebuie sa o construiesti cu acesta.Nu vei afla numai cum sa castigi clienti si cum sa-i pastrezi pentru totdeauna,dar si cum sa valorifici aspectele care iti plac la acesti oameni si la relatia ta cu ei.

An AparițIe: 2006

Pagini: 250

Isbn: 978-973-7780-54-X

Format: 14x20

Editie: Necartonata

Editură: AMALTEA

Editura: AMALTEA

Scrie un review


close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat in wishlist!

A fost sters din wishlist!