Growth Hacker in Marketing. Un abecedar al viitorului relatiilor publice, marketingului si publicitatii

Ryan Holiday
24,00 Lei
In stoc

Durata de livrare: 24 - 48 ore

Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: 9786069133200 Ai nevoie de ajutor? 0371.14.94.92
Adauga la Wishlist Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
„In sfarsit ni se explica si clarifica, in termeni usor de inteles, ce inseamna growth hacking-ul. Chiar mai mult decat atat, ni se ofera strategii reale si tactici de aplicare.” - Alex Korchinski, Growth Hacker la Scribd



„Growth hackerii sunt noii V.P. (vicepresedinti) in marketing, iar cartea de fata iti arata cum poti face aceasta transformare.” - Andrew Chen, antreprenor in Silicon Valley, consilier pentru start-up-uri



„Ryan sintetizeaza mentalitatea puternica a unui growth hacker si o face accesibila oamenilor de marketing, indiferent de marimea companiei sau domeniul in care aceasta isi desfasoara activitatea. Daca dupa ce vei citi aceasta carte nu vei avea rezultate mai bune in vanzari, inseamna ca ceva este in neregula cu produsul tau.” - Sean Ellis, fost Growth Hacker la Dropbox si fondator al Qualaroo



Noua generatie a brandurilor puternice precum Facebook, Dropbox, Airbnb sau Twitter, nu au cheltuit nici un ban pe marketingul traditional. Fara lansari in presa, fara spoturi publicitare la TV sau afise. In locul acestora ei s-au concentrat pe o noua strategie – growth hacking – pentru a ajunge la cat mai multi oameni/consumatori, in ciuda bugetelor modeste alocate pentru marketing. 



„Aceasta carte e un apel catre toti oamenii de marketing. De asemenea, este un tutorial pentru ingineri, IT-isti, fondatori si designeri. Cititi-o!” - Porter Gale, fost Vicepresedinte in Marketing la Virgin America si autor al volumului Your Network is Your Net Worth



„Pragmatica si practica… daca esti responsabil de cresterea unei companii, nu iti poti permite sa nu citesti aceasta carte.” - Ryan Delk, Director de dezvoltare la Gumroad



Ryan Holiday este specialist in strategie media si un scriitor cunoscut in domeniul strategiei si afacerilor. Dupa ce a renuntat la colegiu la varsta de 19 ani pentru a fi ucenicul lui Robert Greene, autorul cartii „Succes si putere: 48 de legi pentru a reusi in viata”, a continuat prin a consilia multi autori de bestselleruri si muzicieni cu multiple discuri de platina. A avut multi ani functia de director de marketing la American Apparel, unde campaniile sale au fost folosite ca studiu de caz de catre Twitter, YouTube si Google, scriindu-se despre ele in AdAge, New York Times si Fast Company.



Prima sa carte, Crede-ma, te mint! Confesiunile unui manipulator media – pe care Financial Times a numit-o „o carte uimitoare si tulburatoare” – a fost un bestseller de debut si se preda acum in colegiile din toata lumea. In prezent, este editorialist ocazional la New York Observer si scrie articole pentru Thought Catalog din orasul sau natal, Austin, Texas.

An AparițIe: 2018

Editură: ACT SI POLITON

Isbn: 978-606-913-320-0

Format: 13x20

Editie: Necartonata

Scrie un review


Suport clienti 09.00-18.00

0371.14.94.92 comenzi@multicart.eu
close

A fost adaugat cu succes in cosul tau de cumparaturi!

Vezi cosul Trimite comanda
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat in wishlist!