Marketingul inovatiilor in retail

Săniuță Adina
39,00 RON
Lucrarea ,,Marketingul Inovatiilor in Retail" evidentiaza o structura logica, fiind dezvoltata in mod cuprinzator de la general spre particular.
Stoc epuizat

Durata de livrare: 1-3 zile lucratoare

Cod Produs: 9786062613235 Ai nevoie de ajutor? 0733.940.772
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)

Concentrandu-se asupra abordarii marketingului inovatiei in contextul general de dezvoltare a domeniului si mai ales a societatii bazate pe cunoastere, autoarea evidentiaza locul inovatiei in cadrul evolutiei marketingului contemporan. Demersul autoarei este unul deosebit de atent structurat si de detaliat, evidentiindu-se diferite tipuri de inovare, rolurile personalului din organizatii care se confrunta cu diferite aspecte, procese si probleme legate de inovatie (activatori, cautatori, creatori, dezvoltatori, executori, moderatori), cat si tipurile de inovatii la care recurg companiile: inovatia de produs, de proces, de marketing, specifica organizatiei, de sustinere, disruptiva, sistemica.

An AparițIe: 2021

Isbn: 9786062613235

Pagini: 219

Format: Academic

Editura: Pro Universitaria

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!