Marketingul Serviciilor - Arta De A Vinde Invizibil

Harry Beckwith
35,00 RON
Planificarea, Cercetarea si Sondajele, Pozitionarea si Concentrarea, Denumirea si Marca, Comunicarea si Vanzarea, Fidelizarea Clientilor sunt elemente clasice pentru marketing, dar aici sunt toate privite dintr-o perspectiva, pe care nu ai cum sa o sesizezi in focul evenimentelor. Harry Becwith o face pentru tine si iti arrata cu claritate si umor cum sa ajungi la portofelul clientilor.
In stoc

Durata de livrare: 24-48h

Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: 9789738495524 Ai nevoie de ajutor? 0371.14.94.92 / WhatsApp 0725.754.388
Adauga la Wishlist Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
Marketingul serviciilor - Arta de a vinde invizibil - Cifra descifrarii marketingului modern.

Iata doar cateva dintre conceptele cheie care se regasesc investigate:
- Marketingul serviciilor trebuie sa te concentrezi pe ,,a vinde" o relatie pe termen lung;
- Trebuie sa faci eforturi sa indentifici ceea ce vinzi cu adevarat (nu vinzi friptura, vinzi mirosul!);
- Cum sa conduci un chestionar si de ce un sondaj telefonic este mai eficient ca sa afli ce este adevarat important pentru consumator;
- Care este cel mai important mesaj despre afacerea ta, cel care trebuie sa unifice toate mesajele tale de marketing si, de fapt, trebuie sa se regaseasca in tot efortul
tau de marketing;
- Cand vine vorba de masaje de marketing, cu cat spui mai mult cu atat potentialul clint aude mai putin, este nevoie de o concentrare extrema si pozitionare;
- Este important ca angajatii sa creada in companie si sa stie ce o face speciala; contractul cu un singur angajat neconvingator poate fi interceptat ca nepasare din partea
companiei.

Planificarea, Cercetarea si Sondajele, Pozitionarea si Concentrarea, Denumirea si Marca, Comunicarea si Vanzarea, Fidelizarea Clientilor sunt elemente clasice pentru marketing,
dar aici sunt toate privite dintr-o perspectiva, pe care nu ai cum sa o sesizezi in focul evenimentelor.
Harry Becwith o face pentru tine si iti arrata cu claritate si umor cum sa ajungi la portofelul clientilor.

An AparițIe: 2010

Editură: Business Tech

Pagini: 286

Isbn: 978-973-8495-52-4

Format: 200 x 130

Editie: NECARTONATA

Scrie un review


close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat in wishlist!

A fost sters din wishlist!