Modele statistice de analiza a pietei de media din Romania

Cristina Burlacioiu
42,00 RON
In contextul in care publicitatea se dezvolta tot mai mult, puternic influentata de digitalizare si schimbarile tehnologice, iar bugetele raman sub presiune pe o piata din ce in ce mai concurentiala, este de dorit din ce in ce mai mult sa se cunoasca efectul fiecarui leu investit in media asupra indicatorilor marcii.
Stoc epuizat

Durata de livrare: 24 ore

Cod Produs: 9786062614669 Ai nevoie de ajutor? 0733.940.772
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)

An AparițIe: 2021

Isbn: 9786062614669

Pagini: 232

Editie: Necartonata

Editura: Pro Universitaria

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!