Reinventatorii

Jason Jennings
-10%
38,00 RON   34,20 RON
In stoc

Durata de livrare: 24 - 48 ore

Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: 9786069131824 Ai nevoie de ajutor? 0371.14.94.92
Adauga la Wishlist Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
Reinventatorii dezvaluie secretele utilizate de mari companii, precum Starbucks, Arrow Electronics, Apple, Pella Windows, SAS, Capital One, DOT Foods, Humana, Nucor Steel, Multi-Chem, Koch Industries, Southwest Airlines, pentru a fi cu un pas inaintea competitiei.

Reinventarea nu este inovatie. Inovatie poate insemna cel mai nou produs de la Apple sau un nou concept de restaurant ori o metoda unica de asamblare a unui produs. Procesul reinventarii merge mult dincolo de ideea unui produs sau serviciu nou.

Jason Jennings si colaboratorii sai au adunat si studiat 22.000 de materiale constand in reviste, ziare si articole de blog scrise in ultimii zece ani, identificand afaceri care pur si simplu s-au reinventat. Au selectat cele mai bune o suta de exemple si i-au intervievat pe cei care au facut posibil procesul de reinventare in compania lor. Din zecile de mii de pagini de informatii acumulate, au organizat in aceasta carte un set de strategii invatate de la cei mai buni „reinventatori in serie.

„Categoric, Jennings devine succesorul lui Peter Drucker. A facut, din nou, o extraordinara munca de cercetare pentru a descoperi strategiile de reinventare a unei afaceri, de a o face durabila si de a avea un profit ridicat. Ideile sale sunt in acelasi timp practice, neasteptate si puternice. Utilizati-le zilnic pentru a avea succes.” - Dan Coughlin, autor, fondator The Coughlin Company, Inc.
 

An AparițIe: 2017

Editură: ACT SI POLITON

Pagini: 304

Isbn: 978-606-913-182-4

Format: 13x20

Editie: Necartonata

Scrie un review


Suport clienti 09.00-18.00

0371.14.94.92 comenzi@multicart.eu
close

A fost adaugat cu succes in cosul tau de cumparaturi!

Vezi cosul Trimite comanda
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.