Doar astazi iti oferim 10% discount la toata categoria de PARENTING! Promotia nu se cumuleaza cu alte reduceri si nu se aplica titlurilor aflate in alte campanii active.
Reinventeaza-ti afacerea astfel incat sa le oferi clientilor tai satisfactie si experiente memorabile
Magazinele Apple obtin profituri mai mari pe metru patrat decat orice alt retailer. La baza succesului si a loialitatii iesite din comun de care dau dovada clientii lor nu se afla doar calitatea extraordinara a produselor, ci niste oameni exceptionali, extrem de informati, carora li se acorda putere de decizie, fiind motivati sa le ofere cumparatorilor o experienta cu adevarat memorabila. Carmine Gallo, expert in comunicare si un autor care a studiat indeaproape compania Apple, ne prezinta principiile si practicile care i-au facut pe clienti sa fie atat de fideli brandului si ne explica cum putem obtine rezultate uimitoare oferind servicii la standarde inalte.
„O multime de sfaturi si de resurse utile pentru toti cei interesati sa isi reinventeze afacerea si sa le ofere clientilor o experienta extraordinara, astfel incat sa le fie loiali pe viata."
- LOIC LE MEUR, CEO, LeWeb
An AparițIe:
2015
Pagini:
280
Isbn:
9789731621326
Editie:
Necartonata
Editură:
Amaltea
Editura:
AMALTEA
Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.
Scrie un review
Review-ul a fost trimis cu succes.