GHID pentru ETICA IN AFACERI

Sarah Duncan
65,00 RON
 ,,Ghid pentru etica in afaceri" este clara, usor de citit si contine tabele, grafice si scheme care iti vor oferi o multime de lucruri utile si practice la care sa te gandesti ca sa incepi o calatorie in lumea businessului etic.
In stoc

Durata de livrare: 1-3 zile lucratoare

Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786069666036 Ai nevoie de ajutor? 0733.940.772
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
50 de metode prin care sa protejezi oamenii, planeta si profitul.

Printre companii este deja ,,la moda" sa existe programe de responsabilitate sociala corporativa, de sustinere a bunastarii angajatilor, de protejare a planetei si asa mai departe. Dar sunt aceste programe implementate cu adevarat sau sunt doar niste hartii care trebuie completate si semnate o data pe an, aparand astfel ca ,,bifate"?

,,Ghid pentru etica in afaceri" iti arata cum si ce sa faci ca sa ai cu adevarat un impact semnificativ in societate, nu doar ,,pe hartie". Cele 50 de idei si metode prezentate in aceasta carte ofera directii pentru a ajuta societatea si planeta, avand grija in acelasi timp si de profit. Este o lectura esentiala pentru orice lider de companie care cauta o cale de a construi o afacere mai sustenabila si demonstreaza ca nu trebuie sa alegi intre protejarea oamenilor si a planetei si dezvoltarea afacerii.

Vei afla cum sa iti protejezi angajatii prin adoptarea unei culturi organizationale constiente, care sa sustina diversitatea si nonconformismul, cum sa iti protejezi clientii si sa le oferi produse de calitate oamenilor fara de care nu ai putea exista, cum sa protejezi planeta prin ,,inverzirea" lantului de aprovizionare si adoptarea unui comportament prietenos cu mediul atat in companie, cat si acasa, dar si cum sa practici un marketing etic.

Cateva dintre metodele sugerate de Sarah Duncan, consultant in domeniul comportamentului etic si sustenabil, sunt: ,,cumpara una, ofera una gratuit" (o metoda deja bine-cunoscuta), ,,lista Celor Zece Porunci referitoare la Client", ,,autenticitatea marketingului" (un element esential in marketingul de astazi fiind increderea clientului), ,,nu exista Planeta B" (,,Nu exista Planeta B. Trebuie sa avem grija de cea pe care o avem" Richard Branson), ,,sustenabilitate".

An AparițIe: 2021

Isbn: 9786069666036

Pagini: 176

Format: 12x18 cm

Editura: PRIOR

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!