20,00 RON
Cartea reinventeaza conceptul de client si relatia pe care trebuie sa o construiesti cu acesta.Nu vei afla numai cum sa castigi clienti si cum sa-i pastrezi pentru totdeauna,dar si cum sa valorifici aspectele care iti plac la acesti oameni si la relatia ta cu ei.
Stoc epuizat

Durata de livrare: 24-72 ore

Cod Produs: 9789737780546 Ai nevoie de ajutor? 0733.940.772
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
Cartea reinventeaza conceptul de client si relatia pe care trebuie sa o construiesti cu acesta.Nu vei afla numai cum sa castigi clienti si cum sa-i pastrezi pentru totdeauna,dar si cum sa valorifici aspectele care iti plac la acesti oameni si la relatia ta cu ei.

An AparițIe: 2006

Pagini: 250

Isbn: 978-973-7780-54-X

Format: 14x20

Editie: Necartonata

Editură: AMALTEA

Editura: AMALTEA

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!