Conform lui Kotler

Philip Kotler
43,34 RON
PHILIP KOTLER a fost votat cel mai important lider al gandirii de marketing de catre Asociatia Americana de Marketing. Renumit profesor de Marketing International la catedra S.C. Johnson&Son a Facultatii de Management Kellog din cadrul Universitatii Northwestern, este autorul mai multor carti reprezentative, printre care se numara "Managementul Marketingului" si "Kotler despre Marketing".
Stoc epuizat

Durata de livrare: 1-3 zile lucratoare

Cod Produs: 6422545000170 Ai nevoie de ajutor? 0733.940.772
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
Despre carte

Cartea “Conform lui Kotler” aduce in prim plan gandirea revolutionara a unuia dintre cei mai apreciati experti pe probleme de marketing din lume, Philip Kotler. Lucrarea extrage esenta intelepciunii si a anilor de experienta in domeniu ai acestui guru pe probleme de marketing, sub forma unor intrebari si raspunsuri extrem de accesibile. Autorul raspunde in aceasta carte la o serie de intrebari care i-au fost puse de-a lungul carierei sale de catre clienti, studenti, oameni de afaceri si ziaristi, intrebari ce vizeaza probleme de tipul: procesele-cheie din
cadrul marketingului si importanta lor, abilitatile necesare oamenilor de marketing pentru a avea succes, pietele si marketingul, strategia de marketing, instrumentele de marketing, planificarea, organizarea, controlul, domeniile de aplicare si excelenta in marketing. Philip Kotler ofera raspunsuri instructive legate si de strategiile de marketing care functioneaza in timpul perioadelor de recesiune, rolul marketingului in contextul actual al globalizarii si al noilor tehnologii si departamentul de marketing al viitorului.

„Nimeni nu cunoaste marketingul la fel de bine precum Kotler.
Profunzimea si varietatea cunostintelor sale sunt imense. Toata lumea – inclusiv expertii in marketing – va trage foloase din lectura acestei noi si cuprinzatoare carti." Al Ries, coautor al lucrarii "The Origin of Brands" "Kotler dovedeste inca o data faptul ca gandirea sa inovatoare il face o lectura actuala si necesara pentru directorii executivi de astazi." Sergio Zyman, presedinte si fondator al companiei The Zyman, Group, LLC
 

Editura: Brandbuilders Grup

An AparițIe: 2006

Pagini: 224

Isbn: 973-87488-6-0

Format: 200 x 130 mm

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!