Etica si cultura in afacerile internationale

Cezar Militaru, Adriana Zanfir
35,00 RON
De-a lungul istoriei, moralitatea indivizilor, a actiunilor lor in viata de zi cu zi si mai apoi moralitatea in afaceri, a reprezentat un subiect controversat, care a starnit nu numai interesul oamenilor de stiinta, ci si pe cel al indivizilor si comunitatii, indiferent de religia sau curentul de gandire din care acestia faceau parte.
Stoc epuizat

Durata de livrare: 1-3 zile lucratoare

Cod Produs: 9786065916234 Ai nevoie de ajutor? 0733.940.772
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
Asa cum indivizii se confrunta cu provocari etice in ordonarea vietii lor si organizatiile se confrunta cu provocari etice in reglementarea afacerilor si a activitatii lor. Cu toate acestea, astazi ne confruntam cu noi provocari etice, multe dintre ele trezind sentimente sau dileme profunde desi poate necesita solutii simple. Unele dintre aceste provocari sunt inradacinate in problemele dezbatute la nivel mondial, formatiuni birocratice, tehnologice, sociale si politice. Astfel, daca se doreste un raspuns adecvat la provocarile etice ale timpului nostru, este nevoie de intelegere a naturii insasi, a societatii in care traim.

Etica in afaceri ca disciplina filosofica de sine statatoare a aparut relativ recent, in urma cu aproximativ 20-30 de ani. Poate nu intamplator odata cu globalizarea lumii contemporane si tendinta de uniformizare si mondializare a afacerilor problema eticii in afaceri si a comportamentului etic al organizatiilor a devenit in prezent, alaturi de alte concepte cum ar fi cele de cultura organizationala, responsabilitate sociala corporativa sau guvernanta corporativa, de o importanta deosebita. Apar o serie de noi concepte cum ar fi cele de ,,organizatie morala" sau ,,firma etica", promovandu-se tot mai des ,,managementul etic" sau ,,managementul responsabil social".

Responsabilitatea sociala corporativa se refera la contributia pe care o aduc organizatiile la dezvoltarea durabila a comunitatii si societatii in ansamblu. Aceasta se refera la participarea unei companii in domenii precum drepturile omului, resurse umane, relatii cu clientii,  furnizorii si alte parti interesate, guvernanta corporativa, de mediu si contributia la comunitate si societate in general. Responsabilitatea sociala corporativa este tot mai adesea privita ca o problema strategica ce contribuie la dezvoltarea unei lumi durabile si la sporirea competitivitatii in afaceri. Prin urmare acest subiect a devenit unul esential pe lista de prioritati a unui mare numar de organizatii internationale si investitori care cauta sa desfasoare afaceri etice crescand astfel gradul de constientizare si implicare a firmelor in problemele vietii economico-sociale din aceasta perioada.

An AparițIe: 2013

Editura: UNIVERSITARA

Pagini: 215

Isbn: 9786065916234

Colectie: Stiinte Economice

Format: 18x25 cm

Editie: Necartonata

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!