Loialitate totala. Cum sa obtii devotamentul clientilor

Leena Rinne, Sandy Rogers, Shawn Moon
44,90 RON
Principiile prezentate in aceasta lucrare te vor invata sa generezi loialitate totala in randul celor cu care interactionezi si te vor ajuta sa consolidezi relatia dintre clienti si organizatia din care faci parte.
Stoc epuizat

Durata de livrare: 24-48 ore

Cod Produs: 9786065875388 Ai nevoie de ajutor? 0733.940.772
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
Principiile prezentate in aceasta lucrare te vor invata sa generezi loialitate totala in randul celor cu care interactionezi si te vor ajuta sa consolidezi relatia dintre clienti si organizatia din care faci parte.
Loialitate totala este o lucrare revelatoare din mai multe puncte de vedere. Gradul de fidelitate al clientilor carora te adresezi este cel mai eficace indicator al succesului. Informatiile cuprinse in cartea de fata isi pastreaza relevanta indiferent de domeniul in care activezi, de la sanatate pana la guvern, de la sectorul nonprofit pana la cel privat.
Cartea cuprinde 11 puternice „adunari” de echipa – sesiuni scurte, cu un tel precis. Acestea se concentreaza asupra abilitatilor si instrumentelor pe care te poti baza pentru a inspira loialitatea. Este vorba despre o formula repetabila, usor de aplicat, cu rezultate demonstrate in sectorul relatiilor cu clientii.
Daca interactionezi direct cu clientii, in interiorul sau in exteriorul unei organizatii, te numeri printre cei a caror activitate poate fi influentata decisiv de acest volum. Poti lucra intr-un call center, intr-un magazin sau intr-o filiala, ori in finante, vanzari, marketing, productie sau IT. Oricare ar fi locul tau de munca sau postul pe care il ocupi, ai de-a face cu clienti. A sosit momentul sa deprinzi toate acele abilitati care vor avea un impact major asupra loialitatii acestora.
De asemenea, daca esti liderul unei echipe sau al unei organizatii, ai ocazia de a descoperi cum poti crea si implementa o cultura a loialitatii in randul celor cu care lucrezi. Fiecare dintre membrii echipei tale isi poate asuma sistematic, in mod voluntar, responsabilitatea de a creste fidelitatea clientilor. De aceea, este esential sa aplici tu insuti si sa le prezinti celorlalti comportamentele si practicile care garanteaza atingerea scopurilor propuse.

An AparițIe: 2019

Pagini: 192

Isbn: 978-606-58-7538-8

Colectie:

Format:

Editie:

Traducator:

Titlu Original:

Editură: ALL

Editura: All

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!