Cartea ‚Management general’ editia a V-a isi propune sa asigure intr-o prezentare concisa insa cuprinzatoare, principalele elemente fundamentale ale teoriei managementului general. Cartea se adreseaza studentilor de la facultatile cu disciplinele de predare „Management general”, „Management”, „Bazele managementului” si „Managementul firmei”, fiind necesara si pentru fundamentarea unor notiuni necesare ulterior in cadrul disciplinelor de „Management antreprenorial”, „Managementul afacerilor”, „Management strategic”, „Managementul resurselor umane”, „Managementul schimbarii”, „Managementul resurselor culturii organizationale”, „Managementul schimbarii si a inovarii” etc. fiind utila si managerilor de la toate nivelurile ierarhice din cadrul organizatiilor, antreprenorilor, precum si tuturor cititorilor cu preocupari in domeniul managementului. Cartea este structurata pe doua parti. In prima parte sunt abordate notiunile teoretice si practice, pe parcursul a 12 capitole. Capitolul I trateaza notiunile introductive ale teoriei managementului. Recomandam cititorilor sa parcurga atent capitolul I, inainte de a lectura celelalte capitole ale cartii. Capitolele urmatoare contin informatii fundamentale privind continutul functiilor managementului de previziune, organizare, motivare – antrenare, coordonare si control - evaluare. Cartea pregateste studentii pentru intelegerea in anii mari, a notiunilor privind managementul productiei, metodele si tehnicile de management, managementul resurselor umane, managementul strategic, managementul financiar, managementul inovarii, managementul schimbarii etc.