Introducere In Stiinta Comunicarii Si A Relatiilor Publice

Flaviu Calin Rus
15,00 RON
Stoc epuizat

Durata de livrare: 1-3 zile lucratoare

Cod Produs: 9789736112188 Ai nevoie de ajutor? 0733.940.772
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
Din cuprins:
- Proces: interactiune; relatie; definitii ale comunicarii;
- Forme ale comunicarii;
- Principiile sistemului de relatii publice;
- Modele ale sistemului;
- Domeniile de aplicabilitate ale relatiilor publice.

Pentru o mai buna intelegere a problematicilor dezbatute de aceasta disciplina si pentru a pastra o anumita ordine din ptmctul de vedere al constientizarii celor doua concepte la nivelul mentalului colectiv, studiul de fata va cuprinde doua parti:
1 - una referitoare la procesul comunicarii.
2 cea de a doua referitoare Ia sistem cu toate valentele procesului de comunicare continute in acesta.
Alaturi de crearea acestei baze, a acestui punct de plecare, disciplina de fata urmareste realizarea a cinci obiective principale:
1 - Crearea unui sistem de operare care sa cuprinda definitii, concepte, norme, valori, modele si subsisteme. Ca orice disciplina introductiva, acest sistem va avea preponderent un caracter teoretic, fara de care posibilitatile de aprofundare a componentelor practice derivate dintr-un astfel de sistem sint foarte mici.
2 - Al doilea obiectiv se afla in strinsa legatura cu primul si se refera la implementarea, in interiorul sistemului teoretic de operare, a unui limbaj de profil. Limbajul de profil este imperios necesar pentru a nu exista disfunctionalitati de intelegere in interiorul sistemului.
3 - Al treilea obiectiv il reprezinta formarea Unei baze de date cu rol de informatii primare, de la care sa se poata porni in studiul si aprofundarea celor doua sisteme precum si al derivatelor acestora. Aceste informatii primare inseamna pentru disciplina noastra ceea ce inseamna alfabetul pentru scriere sau tabla inmultirii pentru matematica.
4 . in fine, al patrulea si ultimul dintre obiectivele majore ale acestei discipline se refera la crearea unui concept de ,,comunicare si relatii publice'" de sine statator.

An AparițIe: 2002

Isbn: 9789736112188

Pagini: 226

Format: 13, 5x19 cm

Editura: INSTITUTUL EUROPEAN

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!