Produse si servicii de asigurari-Set

Roxana Arabela Dumitrascu
50,00 RON
Lucrarea este destinata tuturor celor interesati de cunoasterea complexitatii ofertelor formulate de companiile de asigurari moderne.
In stoc

Durata de livrare: 1-3 zile lucratoare

Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9786065919600 Ai nevoie de ajutor? 0733.940.772
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
In ultimele decenii, domeniul asigurarilor s-a transformat intr-o componenta majora a sectorului serviciilor financiare. Dintr-o activitate oarecum subordonata evolutiilor inregistrate pe pietele reale si adaptata nevoilor acestora de limitare si absorbtie a riscurilor operationale si / sau financiare, asigurarile au devenit, prin diversitatea ofertei, complexitatea mecanismelor functionale, sofisticarea procedurilor de contractare, modalitatile multiple si subtile de relationare cu alte domenii de afaceri, etc., unul dintre principalii poli dezvoltativi ai economiei financiare globalizate.

Functia cheie a asigurarilor se refera la managementul riscurilor economice si sociale. O trasatura distinctiva a sistemelor socio-economice moderne (indivizi, firme, institutii publice, sectoare economice si sociale, localitati, zone geografice, formatiuni statale si suprastatale, etc.) consta in multiplicarea, diversificarea si amplificarea riscurilor asociate functionarii lor. Proliferarea riscurilor este rezultatul direct al cresterii complexitatii sistemelor socio-economice, reprezentand expresia vulnerabilitatii sporite a acestor sisteme. Evolutia riscurilor catre nivele superioare de complexitate a determinat reconsiderarea conceptelor si practicilor de management al riscurilor, in special regandirea si reproiectarea mecanismelor financiare de absorbtie a acestora.

Dezvoltarea orizontala (prin lansarea de produse si servicii noi) si verticala (prin adancirea specializarii si accentuarea fragmentarii lantului de productie a valorii economice) derulata in sectorul asigurarilor constituie un raspuns la cresterea varietatii riscurilor. In aceasta ordine de idei, diversificarea exploziva a ofertei companiilor de asigurari, prin elaborarea si lansarea pe piata a unui numar urias de produse si servicii adaptate celor mai variate nevoi ale clientilor in materie de asumare si protectie impotriva riscurilor, se prezinta ca o mutatie structurala si strategica care plaseaza asigurarile printre cele mai inovative si dinamice domenii de afaceri.

Asumandu-si in continuare functia de preluare, disipare si gestiune a riscurilor, asigurarile moderne au evoluat catre forme extrem de complexe, care integreaza de asemenea si solutii investitionale si / sau posibilitati de economisire. In felul acesta, multe dintre produsele si serviciile oferite de companiile de asigurari implica nu doar optiuni de salvgardare a riscurilor, ci si o paleta foarte larga de instrumente de multiplicare si fructificare profitabila a capitalurilor. Companiile de asigurari au devenit, in consecinta, importante centre de intermediere financiara.

Lucrarea de fata isi propune sa prezinte o descriere a produselor si serviciilor de asigurare / reasigurare plecand de la premisele conceptuale mentionate mai sus.

An AparițIe: 2014

Editura: UNIVERSITARA

Pagini: 175

Isbn: 9786065919600

Colectie: Stiinte Economice

Format: 21x30 cm

Editie: Necartonata

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!