Branding in secolul XXI. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor

Victor-Emanuel Ciuciuc
25,00 RON
Ce-i determina pe consumatori sa fie loiali unui brand?
Stoc epuizat

Durata de livrare: 1-3 zile lucratoare

Cod Produs: 9786062612603 Ai nevoie de ajutor? 0733.940.772
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
„Victor-Emanuel Ciuciuc ne ofera, in lucrarea de fata, posibile raspunsuri, si ne lanseaza o invitatie la reflectie si la dialog.

Explorand dinamica relatiei dintre etica brandului perceputa de clienti (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) si echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul in care se contureaza loialitatea clientilor industriei de fashion, una dintre cele mai competitive si mai nestatornice industrii astazi.”

Lect. univ. dr. Andreea Mitan.

An AparițIe: 2021

Editura: Pro Universitaria

Pagini: 125

Isbn: 9786062612603

Colectie: Stiinte Economice

Format: 13x20 cm

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!