48,16 RON
JACK TROUT este presedinte la Trout & Partners LTD., o firma de strategie de marketing din SUA, care a oferit consultanta unor importante corporatii cum ar fi AT&T, Merck, IBM, Southwest Airlines si Warner-Lambert.

STEVE RIVKIN, renumitul specialist in naming, a lucrat cu Jack Trout timp de 15 ani, apoi si-a fondat propria firma de consultanta in domeniul comunicatiilor, in Midland Park, New Jersey. Rivkin & Asociates Inc. a lucrat pentru clienti cum ar fi Chase Manhattan Bank, Monsanto, Pfizer’s Howmedica Inc. si Tiffany & Co.
In stoc

Durata de livrare: 1-3 zile lucratoare

Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 6422545000354 Ai nevoie de ajutor? 0733.940.772
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
Despre carte

Pornind de la principiul „Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor“, Jack Trout ne ofera o lucrare cu adevarat inovatoare, ce prezinta pozitionarea dintr-o perspectiva inedita.
La inceput este descris modul in care functioneaza mintea potentialului client (din punct de vedere al conceptiilor, influentelor sau al fixarii informatiilor in memorie). Urmeaza apoi sase studii de caz referitoare la experienta pe care companii de prima marime au avut-o in legatura cu procesul de pozitionare si care accentueaza latura practica a lucrarii.
In ultima parte sunt abordate cateva aspecte relevante, si anume problemele legate de nume, de cercetarea de marketing, rolul relatiilor publice in procesul de pozitionare, dar si capcanele frecvente in care cad oamenii de marketing atunci cand incearca sa cucereasca mintea consumatorilor, pana la urma terenul de lupta final din marketing.
Veti afla toate mecanismele specifice procesului de pozitionare sau, dupa caz, de repozitionare, prezentate de autori fie sub forma unor sfaturi directe, fie prin prisma studiilor de caz din domenii diverse (pentru o firma de software, o companie producatoare de inghetata, o companie petroliera, o emisiune de televiziune, o firma de contabilitate sau pentru candidati politici).
Lucrarea de fata este o lectura obligatorie si pentru specialistii din companiile care si-au pierdut focusul in mintea consumatorului, prin extensii de linie sau diversificarea gamei de produse, sau pentru cei din firmele care sunt nevoite sa se adapteze in timp util schimbarilor pietei.


 

Editura: Brandbuilders Grup

An AparițIe: 2008

Pagini: 208

Isbn: 973-88156-1-2

Format: 17x24

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!