Managementul vanzarilor in contextul concurential actual. Un demers teoretic si aplicativ

Ovidiu-Iulian Bunea
40,00 RON
Lucrarea abordeaza un subiect esential pentru asigurarea si dezvoltarea competitivitatii unei firme in conditiile economiei de piata ca stare organizationala, mai ales in mediul economic actual. Astfel, autorul tinteste catre contributii noi atat din punct de vedere teoretic, dar mai ales din punct de vedere al unor rezultate practice.
Stoc epuizat

Durata de livrare: 1-3 zile lucratoare

Cod Produs: 9786062615338 Ai nevoie de ajutor? 0733.940.772
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
Contextul economic actual face ca astazi clientii sa beneficieze de numeroase optiuni de cumparare, astfel incat firmele sunt obligate sa identifice si sa adopte cele mai potrivite modalitati de a relationa cu clientii, in conditii de eficienta si eficacitate. Aceste provocari au facut ca importanta activitatilor de vanzare sa creasca sub influenta a doua aspecte: nevoia de a pastra clientii in conditiile unei concurente acerbe si nevoia de a identifica si atrage noi clienti. Privind din aceasta perspectiva, aceasta lucrare identifica modalitati eficiente si eficace in vederea unei repozitionari a activitatilor de vanzare, nu numai prin utilizarea unor metode clasice de management, dar si prin insusirea si utilizarea unor instrumente statistice actuale, consacrate in literatura de specialitate si cu utilitate dovedita.

An AparițIe: 2022

Isbn: 9786062615338

Pagini: 194

Format: 240 x 170 x 9 mm

Editura: Pro Universitaria

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!