Psihosociologie aplicata. Publicitatea

Septimiu Chelcea
-83%
59,95 RON 9,99 RON
Volumul le ofera studentilor si specialistilor in stiintele socioumaniste si in stiintele comunicarii numeroase idei si analize ce aprofundeaza cunoasterea privind relatiile interpersonale in societate si influenta sociala prin mass-media si publicitate: de la trucuri menite sa atraga atentia potentialilor consumatori, pina la aspectele psihosociologice esentiale in conceperea reclamelor, precum cultura locala, sexul, virsta, religia si clasa sociala, sau situatiile in care sint adecvate anumite tipuri de mesaje publicitare.
Stoc epuizat

Durata de livrare: 1-3 zile lucratoare

Cod Produs: 9789734659722 Ai nevoie de ajutor? 0733.940.772
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)

Din cuprins:
• Functiile publicitatii
• Societate, cultura si publicitate
• Comunicarea– fundament al publicitatii
• Premisele psihosociologice ale publicitatii
• Simturile– ferestre spre interior si spre exterior
• Perceptie, societate, cultura
• Iluziile si potentialul lor publicitar
• Atitudinile si schimbarea lor
• Creativitatea– cheia succesului in publicitate
• Umorul in publicitate– acceptarea vs respingerea lui
 

An AparițIe: 2016

Isbn: 9789734659722

Pagini: 560

Colectie: COLLEGIUM -> Psihologie

Editura: Polirom

Format: 160x235

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!