Doar astazi iti oferim 10% discount la toata categoria de PARENTING! Promotia nu se cumuleaza cu alte reduceri si nu se aplica titlurilor aflate in alte campanii active.
Destinata celor studiosi - cercetatori, studenti, pasionati de expresivitate oricare i-ar fi domeniul de manifestare -, cartea invita cititorul spre o intelegere proprie a fenomenului publicitar, atat de important astazi in ceea ce numim cultura de masa.
Expresivitate publicitara identifica principalele trasaturi definitorii ale reclamelor si abordeaza din diferite perspective teoretice chestiunea persuasiunii pe care acestea o exercita, la nivelul elementelor lor componente (titlu, text, imagine, slogan, logotip) si la acela al raporturilor intre ele. Perspectivele teoretice (lingvistica, teoria argumentarii, semiotica vizuala etc.) sunt integrate cu ajutorul retoricii.
In carte sunt schitate elemente de istorie a publicitatii. Intrarea acesteia in etapa marketingului electronic invita la necesare estimari a ceea ce constituie o constanta a creatiei publicitare si a ceea ce comunicarea integrata de marketing aduce cu adevarat nou in expresivitatea publicitara.
An AparițIe:
2022
Isbn:
9786067485332
Pagini:
376
Colectie:
Literaturi
Format:
165 x 235 mm
Editura:
PAIDEIA
Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.
Scrie un review
Review-ul a fost trimis cu succes.