Teoria si metodologia evaluarii

Marin Manolescu
-20%
38,54 RON   30,83 RON
In stoc

Durata de livrare: 24 ore

Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: 9789737499523 Ai nevoie de ajutor? 0371.14.94.92
Adauga la Wishlist Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
“Teoria si metodologia evaluarii” isi propune sa surprinda problematica stabila a domeniului precum si tendinte si configuratii previzibile, integrate intr o perspectiva generala sau un model capabil sa fixeze sensul achizitiilor din domeniul evaluarii din ultimele decenii, directia transformarilor posibile.
Este destinat deopotriva:
• studentilor aflati in procesul de formare initiala pentru cariera didactica;
• cadrelor didactice deja formate de la toate nivelurile: profesori care activeaza in gimnaziu si liceu, invatatori, educatoare, institutori, profesori pentru invatamantul primar si prescolar etc, care isi continua pregatirea prin diverse forme de perfectionare: definitivat, grade didactice etc.
Lucrarea aduce in prim plan abordari recente din domeniul evaluarii educationale, din perspective diferite: conceptuala, procesuala, structurala, ca finalitate etc.
De asemenea isi propune sa prezinte problematica specifica acestei discipline pedagogice, dar in acelasi timp are ca obiectiv declarat explicarea evolutiilor si tendintelor de modernizare a evaluarii scolare, delimitari terminologice si evolutii semantice.
Acestea sunt fundamentate pe achizitiile recente din domeniul psihologiei, sociologiei, informaticii, teoriei comunicarii etc. care isi pun puternic amprenta asupra teoriei si practicii educationale.
Provocarea speciala pe care o lanseaza “Teoria si metodologia evaluarii” o reprezinta insa abordarea evaluarii scolare din perspectiva competentelor, in consens cu tendinta generala de promovare a “pedagogiei competentelor”. la care suntem martori sau la care participam deja. In acelasi timp am incercat sa dam lucrarii un caracter practic aplicativ. Capitolul “Demersuri aplicative” ofera exemplificari, ilustrari, comentarii si sugestii, instrumente, metode care pot inspira studentii si cadrele didactice in demersurile lor evaluative. “Aplicatiile si temele de reflectie” de la sfarsitul fiecarui capitol pot stimula idei, demersuri autoreflexive, cautarea de solutii la problemele propuse.

An AparițIe: 2010

Editură: UNIVERSITARA

Pagini: 330

Isbn: 978-973-749-952-3

Editie: Necartonata

Scrie un review


Suport clienti 09.00-18.00

0371.14.94.92 comenzi@multicart.eu
close

A fost adaugat cu succes in cosul tau de cumparaturi!

Vezi cosul Trimite comanda
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat in wishlist!