Lectiile sunt universale. Metodologiile sunt globale. Este o carte despre puterea transformatoare a ideilor, indiferent de locul din care provin.
"Advertisingul este distrus, iar Michael Newman e hotarat sa-l repare. Cartea lui interesanta si bine scrisa va reprezenta un mare pas in orientarea advertisingului in directia corecta." AL RIES, PRESEDINTE RIES & RIES,
COAUTOR AL CARTII "POZITIONAREA"
"Cartea este o lectura absolut obligatorie pentru oricine doreste sa stie cum este creat advertisingul de calitate."
JIM AITCHISON, AUTORUL CARTII “HOW ASIA ADVERTISES"
"Uaaau. Dupa ce vei citi acesta carte vei gandi altfel. Ca om de creatie vei pretui mai mult ideile. Ca om de marketing vei cere mai mult agen]iei cu care lucrezi. Iar ca tanar aspirant vei avea ocazia sa inveti cele mai importante10 lectii de advertising." ANATOLI CIUCUROVSCHI, GROUP CREATIVE DIRECTOR, SAATCHI & SAATCHI ROMANIA
Despre autor
MICHAEL NEWMAN este unul din cei mai mari oameni de creatie pe care i-a dat Australia. In calitate de Creative Executive la Saatchi & Saatchi, din 1996 pana in 2001, el a condus agentia in topul celor mai creative si a initiat perioada ei cea mai puternica de dezvoltare si succes financiar. In aceasta perioada, Newman a adus acasa o multime de Lei de la Cannes, incluzand singurul Aur al Australiei (si al retelei Saatchi & Saatchi) pentru televiziune in 2001. Bob Isherwood, Worldwide Creative Director Saatchi, l-a descris ca fiind unul dintre "cei mai experimentati si de succes creative directori" din re]ea. El a fost, de asemenea, directorul contului Toyota la nivel global, inainte de a-si lansa propria agentie de consultanta, Brandnewman, in octombrie 2001. Atat ca scriitor, cat si in calitate de Creative Director, Michael Newman a fost apreciat pentru contributia sa la branduri diverse precum Toyota, Qantas, BP, P&G, WeetBix, BMW, Coca-Cola si Microsoft, printre multe altele. A tinut cursuri de advertising in toata Australia si in Asia.
Scrie un review