Recenzii carte

Recezie "Femeia din oglindă" de Rebecca James 2021

„ Femeia din oglindă ” este al patrulea volum publicat de Rebecca James , născută în anul 1970 în Sydney, Australia, scriitoare de literatură pentru tineri. Acțiunea cărții se desfășoară, în cea mai mare parte, la conacul Winterbourne. Această construcție misterioasă, înconjurată de apă și învăluită în aerul rece al Angliei, primește o atenție aparte din partea autoarei, dându-i... Citeste mai mult

Recenzie "Oamenii fericiți citesc și beau cafea" 2021

Agnès Martin-Page (născută în anul 1979) a devenit populară ca romancieră de origine franceză în urma distribuirii în rețeaua Kindle (în anul 2012) a cărții „Oamenii fericiți citesc și beau cafea”. „ Oamenii fericiți citesc și beau cafea ” este o lectură scurtă dar intensă. În cele 170 de pagini, autoarea a reușit să înglobeze viața unei femei din momentul... Citeste mai mult

Recenzie Alys și Fiara de Peternelle van Arsdale

Peternelle van Arsdale s-a născut în anul 1976, în New Jersey. A debutat ca scriitoare cu romanul „ Alys și Fiara ”, o poveste tulburătoare, ce dă fiori cititorilor mici, dar și celor mari. Încă de la începutul cărții primim indicii despre creatura malefică din pădure, despre Fiara care „se hrănește” cu sufletele păcătoase ale sătenilor. Ajungem să cunoaștem comunitatea prin intermediul... Citeste mai mult

Recenzie "Acolo unde cântă racii" de Delia Owens

Delia Owens s-a născut în anul 1949, în Carolina de Nord, unde are loc și acțiunea romanului său de debut „ Acolo unde cântă racii ” . Relația pe care autoarea a avut-o cu natura încă din anii copilăriei, dar și studiile științifice pe care le-a urmat, au dus la crearea unei opere de o superioritate evidentă, cu o poveste profundă într-un peisaj feeric, atât de real transmis, încât... Citeste mai mult

Recenzie Trepte spre cer de Alexandra Foarfă

Alexandra Foarfă s-a născut la Craiova, în anul 1990. Pasiunea pentru cuvinte a însoțit-o mereu, anii adolescenței fiind notați cu măiestrie în jurnalul care, la maturitate, reprezintă baza unei frumoase cărți, a unei analize a evoluției din fată, în femeie. „Trepte spre cer” este dovada clară a existenței de noi artiști, scriitori, care dețin puterea înălțătoare a exprimării cursului... Citeste mai mult

Recenzie Arta subtilă a nepăsării - Părere Completă

Mark Manson este scriitor și blogger, „ Arta subtilă a nepăsării : o metodă neconformistă pentru o viață mai bună” fiind cartea care i-a adus faima internațională ca și scriitor. Această carte are menirea de a ne ajuta să înțelegem importanța unei doze de nepăsare, interesul pentru oricine și orice putând deveni nociv, echivalând cu o boală. Ceea ce ne învață Mark Manson prin intermediul acestei... Citeste mai mult

Recenzie Ce faci când nu mai vrei să trăiești de Dmitry Semenik

Cauți cel puțin un motiv pentru a trăi. Acesta ar trebui să fie răspunsul pentru titlul cărții. Depresia, boala secolului cum a mai fost ea numită, a devenit una dintre cele mai obișnuite probleme cu care se confruntă oamenii, indiferent de vârsta acestora. Cartea lui Dmitry Semenik, un psihoterapeut ortodox, aduce în atenția lectorului diferite probleme cu care acesta s-ar putea confrunta: depresiile, obsesiile, neacceptarea... Citeste mai mult

Recenzie 1984 de George Orwell - Parere completa

Romanul politic al lui George Orwell , „O mie nouă sute optezi și patru" a devenit un roman controversat mai ales în anul 2020. Deși a fost tipărit, prima dată, în anul 1949, romanul aduce în atenția cititorului elemente pe care le putem identifica chiar și în contemporaneitate. Winston Smith este personajul principal în jurul căruia are loc întreaga acțiune a romanului și prin intermediul căruia... Citeste mai mult

Recenzie Verity de Colleen Hoover - Parere Completa

Colleen Hoover a scris peste zece bestselleruri New York Times și a adus cititorilor săi povești unice și captivante. „Verity” este romanul care te face să te îndrăgostești de această scriitoare, talentul și măiestria cuvintelor transmițând emoție și impregnându-se în inima și mintea celui care lecturează. Viața lui Verity, o faimoasă scriitoare, este dată peste cap atunci când un accident... Citeste mai mult
close

Comparare

close